Salonreglement
1. afspraken
- Indien, om welke reden dan ook, de afspraak geannuleerd moet worden gelieve dit minimum 24h op voorhand door te geven. Indien dit niet binnen de 24u wordt gedaan ben ik genoodzaakt 50 % in rekening te brengen.
- Wij vragen u op tijd te komen. Bent u meer dan 10 minuten te laat op uw afspraak ben ik genoodzaakt deze te annuleren om de andere klanten hun afspraak op tijd te laten doorgaan!
- CoLore werkt enkel op afspraak. Het is onmogelijk om zonder afspraak een behandeling te bekomen.
- Bij het maken van een afspraak bij gaat u akkoord met deze annuleringsvoorwaarden, prijsvoorwaarden en het salonreglement.
- Wanneer u reeds over kunstnagels beschikt van een collega styliste rekenen wij steeds een nieuwe set aan.
- Wij plaatsen geen gelnagels bij klanten jonger dan 18 jaar. Gellak kan vanaf 16 jaar met begeleiding van een ouder.
- Wanneer wij tijdens de behandeling een bacterie, schimmel of andere onregelmatigheden opmerken zijn we genoodzaakt de behandeling stop te zetten en u door te verwijzen naar uw huisarts.
2. Prijzen en betalingen
- Alle prijzen van onze diensten staan vermeld op onze website www.coloreschoonaarde.be .
- Afrekenen kan enkel contant. Bancontact, Visa en Mastercard kunnen niet worden gebruikt.
- Er worden geen bankbiljetten van € 200 of € 500 aanvaard.
- De prijs van nail art kan op voorhand worden bepaald.
3. Garantie op gelnagels
CoLore staat voor kwaliteit en service. Wij geven 1 week (7 dagen) garantie op de behandeling. De garantie vervalt indien:
- u door een andere styliste eventuele breuk laat rechtzetten
- u zelf begint te vijlen, knippen of prutsen.
- u zonder bescherming met agressieve chemicaliën of andere oplosmiddelen werkt
- u als nagelbijter schade toebrengt
- u medicijnen gebruikt
- u zwanger bent
Draag zorg voor uw nagels, dan zet ik telkens opnieuw met dezelfde zorg en plezier een nieuwe set!
4. Gedrag in de nagelstudio
- Het is niet toegestaan huisdieren of kleine kinderen mee te brengen naar het salon.
- Tijdens de behandeling ligt je GSM aan de kant.
- Het salon heeft het recht om een schadevergoeding te vragen aan de klant indien deze infrastructuur, meubilair, apparatuur of producten beschadigt.
- Diefstal wordt steeds doorgegeven aan de Politie.
- Roken of eten is niet toegelaten tijdens de behandeling.
5. Privacywetgeving
- De persoonlijke gegevens zullen niet doorgegeven worden aan derden.
- Wij zijn verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie of gesprekken die de cliënt ons heeft toevertrouwt tijdens de behandeling.
- Informatie is vertrouwelijk als dit door de cliënt zo is aangegeven of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
- De geheimhouding vervalt indien, op de grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak de schoonheidsspecialiste verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
6. Promo's
- De lopende promo's zijn te bekijken op de pagina 'Modellen gezocht' indien van toepassing.
- Deze behandelingen worden aan reductie aangeboden om de techniek perfect onder de knie te krijgen.
- Indien u een behandeling aan reductie tarief heeft genoten, geeft dit niet automatisch het recht om deze in de toekomst aan hetzelfde reductie tarief te genieten.
- Wanneer de behandeling uit verschillende afspraken bestaat zal er gevraagd worden het volledige saldo te voldoen bij uw eerste bezoek.
- U heeft geen of beperkte inspraak betreffende kleur, shape en lengte van de nagel.